Friday 18 March 2011

best day :D

well .
hari nih hari jumaat :D
sooo . ni hari ad lah last of two days di sandakan dah ><
minggu depan ?
SEKOLAH ! @@
eee . aku benci tawk :(
tp demi c dia aku datang gak vhaa :D
-yeaah, claap hand- (bodo) =.=

welll . ni harii bgun awal >< siap sedia ? mandi dah ? makan dah ? all things have done ?
CHECK!
than than jalan :D
turun bandar SANDAKAN pi mkn dlu - mee goreng -
, g tmpat keja daddy ku dlo :D
huhayy >< dah rest kejap . pastu ,
(me , mummy , n my nakal boy )
jalan jalan di bandar nih . entah lh sampai mn ni kmi jalan ,
asal kn dapat beli barang yg ku mao :D
mummy ! daddy ! ILYDM !
banyak dah . brgan ku nih smua hampir dekat RM100 o.0
fuhhh ~!
mummy kata ma aku " apa kaw maw beli ambik lah "
than aku answer : HAH ! BETUL KA !
mummy : ea lh buaa .
yayyyy ! best nyaa ..

jalan2 * lupa dah org2 LD :b *
hp ku opp dah :D
bup ad 1 myakitkn hati ku . cadangkan maw kc patah sim .
tpi free kol buaa .. free sms buaa . xda jd lh . op hp one day pon jd lh >.<
kan kan kan :o .
1 hari xda bsms ma rapid . huh :( damn miss him .

ehhh ! keluar tajok pulak aku nih . suuttt ..

teruskan .

dri tu hari kn . sya cadangkan maw beli "BB"
jd ni hari pi pergi beli .
xda jd pulak .. shyt nya !
becux op ic ku tia bule guna :(

UNDERAGE !
WTF .
errrr . so so so so so so so .
mawk guna mammy ku punya . mummy sy xda bule bup byk dah d guna :(
daddy pun kata gtu .
mawk guna sis punya . xda dpt mawk scn konok ic nyaa . eee geram !
sis aaa :( hope u here :(

S_K_I_P !

hmmm . dah bli kasut , jeans , bykkk ...
anyway :) thx alot .
blik office kjap .
rehat . thn out . p mkn . o.O
-aku terasa aku kuat MAKAN dah-
tHan .
daddy kata mawk keluar p jpj .
after jpj truz blik knuk .
huh !
jalan dah . go jpj dluk . waiting daddy ku d car . punya bosan ehh
than klik klik klik (bergambar) o.0 hohohooo

muka jelek >< eeee . muka2 bosan lh nih bodo .

than than . bbyk lge :D


degar lgu jap . ^_^

after that . daddy dtg dah .
kata truz blik rumah oo .><

tp ni lh masa ni kilik nya dtg tyk kmi maw g gain or serwey ?
haih =.=
thn i didnt jwb .
mum jak yg jwb. thn pigi lorr ..
punya penat .
thn jln g servey dlu lor .
bodo punya org keja d sna =.= mintak2 numbor namagaa . =.=

than aku cpt2 jln p tmpat jauh2 .

SKIP !

after bli brg . bli rojak buah . ngeee :D
than blik lurrr ! yayy ..

lepas back .
smua tdo tdo tdo

zzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz ..

sampai lh jam 10 mlm .
than mandi :D out lg . pi mkn2 ,
sampai lh jam jam 1 or 2 gtu blek .
ngeee :D
samseng buaa nih :D
ah'haa . skrg aku d subway .
mum n dad minum2 :O
huhayyy ..

gne jak crta ku nih O.o
entah mawk luah kn ap lge ..



then .

THE END -

No comments:

Post a Comment